Armacar független
autószervíz

Online Időpont Foglalás

Kérem töltse ki az űrlapot! A *-al jelöl mezők kitöltése elengedhetetlen az időpont foglaláshoz! Az űrlap beküldése után e-mailben tájékoztatjuk az időpontról!

Egyéb
Olajcsere
Műszaki vizsga
Futómű beállítás
Gumicsere acélfelnin szett
Gumicsere alufelnin, szett
Defektjavítás
Komplett kerékcsere
Vezérlés csere
Kuplung csere
Fékjavítás
Diagnosztika, hibakeresés
Állapotfelmérés
Elfogadom az armacar.hu adatkezelési szabályzatát és hozzájárulok adataim kezeléséhez!

Alfa Romeo 8C Competizione Garanciális ügyintézés

Alfa Romeo 8C Competizione Tájékoztatás az elvégzett szerviztevékenységhez kapcsolódó garanciális vállalásainkról

Alfa Romeo 8C Competizione Garanciális ügyintézés

Alfa Romeo 8C Competizione Garanciális ügyintézés



Alfa Romeo 8C Competizione

Hivatkozva a kormány 294/2004 (VIII.27.) számú rendeletére az ARMACAR Független autószerviz (ct. ARMAMENTA BT., asz: 20392886-2-16, cgj: 16-06-006597) az elvégzett munkára (csak a szolgáltatási tevékenységre) 6 hónap jótállást biztosít.

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy szervizünk nem állít elő alkatrészeket, így az alkatrészgarancia - bár szervizünkön keresztül - beszállítói partnereinken keresztüli ügyintézéssel történik.

Természetesen amennyiben a szervizeléshez az alkatrészt mi biztosítottuk, úgy a hibás alkatrész ki-, valamint a javított / cserélt alkatrész beszerelését ingyenesen végezzük garanciális ügyintézés keretében, de az ügyintézés időtartama egyedi eset minden alkalommal. Erről természetesen az ügyfelünk tájékoztatást kap!

A fenti eseten kívül - amennyiben az alkatrészt nem Cégünk biztosította - a hibás alkatrészből eredő többletmunkát Ügyfelünk felé kiszámlázzuk, hiszen a hiba forrását / okát az ügyfél által nem megfelelő ill. nem megfelelő minőségű alkatrész okozta!

Cégünk rugalmasan áll a garanciális ügyintézéshez, de mint minden esetben: minden egyes eset egyedi elbírálás alá esik, így kérjük várják meg kollegáink tájékoztatását az adott esettel kapcsolatban!


Garancia elbírálásának menete
Első és a legfontosabb a bejelentési kötelezettség! A vásárló a minőségi kifogását köteles a vásárlás helyén bejelenteni. A bejelentést írásba kell foglalni, amely jegyzőkönyv / munkalap felvételével is történhet. A reklamált alkatrész átvételének napjától számított 2 munkanapon belül telefonon értesítjük az ügyfelet az ügyintézés módjáról (helyben elbírálható vagy külső vizsgálatra kell küldeni), várható elbírálás határidejéről. Amennyiben a meghibásodás csak bonyolult vizsgálattal bírálható el, az alkatrészt a gyártóhoz vagy forgalmazóhoz küldjük további vizsgálatra. Amennyiben a vizsgálóhely a reklamációt nem találja jogosnak és elutasítja, akkor a vizsgálat és a szállítás költségét a reklamáló ügyfélnek/cégnek kiszámlázzuk. Az esetleges okozati károknál azok térítése minden esetben a gyártó által elvégzett vizsgálat alapján történik.


Garanciális kötelezettség alá eső, minőségi kifogás elutasítását meghatározó okok
- a garanciális idő lejárt
- az alkatrész nem azonosítható
- az alkatrész be és vagy kiszereléskor megsérült
- az alkatrészt megbontották, külsérelmi nyomok vagy átalakítás nyomai láthatók rajta
- nem megfelelő gépkocsiba építették be
- az alkatrész természetes elhasználódása esetén

Vitás helyzet
Ha a fogyasztó a garanciára kötelezett, valamely lényeges műszaki, gazdasági döntésével nem ért egyet, írásban kérheti a kifogás alá vont alkatrész szakértői vizsgálatát, melynek költségét is viseli. A garancia kötelezettje ebben az esetben köteles a megkifogásolt alkatrészt, a vizsgálatot nem zavaró módon maradandó jelzéssel ellátni. Az átvételről és az alkalmazott jelölésről jogosult és kötelezett közös jegyzőkönyvet vesznek fel. Az így keletkezett szakvéleményét, mind jogosult, mind kötelezett a területileg illetékes Bíróság előtti polgári peres eljárásban megtámadhatja.

A helyileg illetékes Békéltető Testület segítségét kérhetik.



További információk a jótállásról, garanciáról:

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor&timeshift=20210101

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0400249.kor
 

Bemutatkozunk

Cégünk 1998-ban alakult, és az egyéb tevékenységek mellett az autószervizt a Böszi Autószerviz átvételével 2021-ben vettük fel a palettára. Fejlesztéseink és fejlődésünk egy minőségben, gyorsaságban és pontosságban magas színvonalú gépjárműszervizt céloznak meg: legyen partnerünk és társunk ezen az úton!
G.I.N.O.P Plusz Pályázat
G.I.N.O.P Plusz Pályázat
Megértettem
Az armacar.hu weboldalon úgynevezett sütiket használunk a jobb felhasználói élmény és a weboldal működésének megfigyelése érdekében! Ha folytatja a böngészést weboldalunkon,
akkor úgy tekintjük, hogy beleegyezik a sütik használatába! További információk